14 Ekim 2012 Pazar

kurumsal kimlik çalışması / corporate identity

             
                               

                                             
             

                                             















 Doğal kozmetik ürünleri satan bir şirketin kurumsal kimlik çalışmasını yaptım.Doğal ürünler ve bitkisel ürünlerin yöresel olarak yaygın olarak kullanıldığı Hindistandan araştırmalar yaptım ve tasarımımı burdan yola çıkarak yaptım.Hint tanrıçalarının isimlerinden seçtiklerimi şirket ve ürünlerin isimlerinde kullandım.Tanrıçaların fotoğraflarını her ürünü temsil edecek şekilde modernize ederek kullandım.Tasarımın parçaları poster,web sayfası , ürün ambalaj ve şişe tasarımları , ürün poşetleri tasarımları , antetli kağıt , zarf ve kartvizitten oluşmaktadır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder